måndag 20 september 2010

Skidskyttelandslaget Nvey Eco snygga












Vi på Turkos är så stolta över att ha gjort lite Nvey Eco magi (sminkat) vårt fantastiska Skidskyttelandslag! Har de någonsin varit snyggare? We at Turkos are so very proud to have done some Nvey Eco magic on our awesome Swedish Biathlon Team! Have they ever looked better ? Besök gärna Östersund under Skidskytte World Cup. http://www.biathlonevents.se/ Det är verkligen supertrevliga skidskyttestjärnor vi har!
Bilder är från Syre och SR. Det är fotograf Sandra och Tina som tagit dessa snygga bilder.
p.s Detta inlägg finns även på min nya blogg men det går ännu inte att kommentera där.

2 kommentarer:

Milla sa...

Hej! Har hittat till din fantastiska sida och tänkte dela med mig av mitt problem. Jag är en 20årig tjej som fått problem med finnar sedan ungefär ett år tillbaka. Innan hade jag enstaka, men nu har jag haft i hela ansiktet. Har dock områden som är värre, med flera finnar i en "grupp" - hakan, käkarna och pannan. Det går dock upp och ner, just nu är det pannan som är mest.

Jag förstår verkligen inte vad det är för fel och vad jag ska göra åt detta! Jag anser mig inte ha acne, det är väl snarare bölder och stora områden som sitter kvar längre. Själv har jag ju normala finnar eller pormaskar (vita), bara det att det är såpass många! De är dessutom ofta ömma eller kliar, så det är inte bara att de är fula som stör mig.

I övrigt är min hud ganska fin, den blir aldrig fet. Det händer att jag blir torr men då använder jag oljor. Har sedan ca 2 månader bara använt naturligt smink och jag använder jojobaolja eller olivolja som rengöring och återfuktning.

Nu känner jag mig bara så maktlös, för det känns som att jag inte gör några fel, men ändå kommer det hela tiden nya prickar. Har du något tips på vad jag skulle kunna testa eller förändra? Skulle vara så tacksam om jag fick svar! Tack för en jättebra blogg!

Gabriela sa...

Hej Milla,
ska verkligen försöka hjälpa dig vidare. Det låter som du har det jobbigt nu. Vad glad jag blir över att du uppskattar min blogg. Nu ska jag försöka svara så fort som möjligt, men skriv gärna ännu mer utförligt till mig. Om du vill får du gärna skicka en hudbild (som jag naturligtvis inte visar). Behöver inte visa hela ansiktet. Hudvårdsrutin- märken också , vad du använt tidigare, hudhistoria, överkänslighet, matvanor- fetter du äter och vad du dricker, någon sjukdom jag bör känna till. Mediciner (även p-piller, eller kosttillskott)etc. Min adress är gabriela@naturkosmetik.nu
Nu ska jag också berätta att jag ska försöka svara så fort som möjligt, men att jag har en ganska fulltecknad vecka och att jag ska vara på Axelsons Gymnastiska Utbildning och prata på deras eko hudvårdsutbildning fre-sön.
Varma hälsningar, Gabriela