lördag 18 september 2010

Footsteps träffade Johan Ununger från Saltåkvarn




















I bland så lämnar jag mitt älskade behandlingrum, i onsdags så åkte jag till Stockholm och träffade mina Footstepsvänner den mycket trevliga och karismatiske Johan Ununger VD på Saltåkvarn. Mycket inspirerande!! Han pratade om Kärlek och Passion som grunden för ett bra företagande. Mina gröna Footsteps vänner är:
Katharina på EcoBride, Annika på Hildur, Erica som har Erica Laurell, Johanna på Bellio, Johan, Annika och Amina på Ecoviva, Loa på Ecoloco och jag med Turkos tunika :-)
Härliga kvinnor!!
p.s fattades gjorde bland annat : Nicole som driver Dandelion Sportswear, Jessica, ByJezz och Kurtis, Läs gärna mer på Footsteps

2 kommentarer:

Ekomorsan sa...

Tack för en härlig dag. Är glad för att du kom ner och var med oss :-)

Gabriela sa...

Tack själv! Mycket inspirerande dag, kom hem med nya idéer :-)
Kram