lördag 14 augusti 2010

Åhléns City Stockholm, Nvey Eco make up artistry

























Åhléns City Stockholm,
Måndag mellan 10- 12 och 16-18 så finns jag och Beatrice på Åhléns City och sminkar. Det ska bli så kul!! Om du läser min blogg och är i Stockholm så vore det så roligt om du hade vägarna förbi! Nvey Eco har dessutom ett super erbjudande just nu, när du köper en valfri Nvey Eco Moisturising Fluid Foundation så får du en lip lustre och en Beauty Bag.

Hoppas att vi ses!
Solstrålar och kramar Gabriela

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Då kommer jag förbi! Jag har länge varit sugen på den flytande foundationen - perfekt!

Gabriela sa...

Vad roligt!! Då ses vi <3

Gabriela sa...

Vilken härlig dag vi hade på Åhléns City!! Tack alla ni som kom <3
Hoppas att vi ses snart igen :-)
Solstrålar och kramar
Beatrice och Gabriela

Katarina sa...

Det var jättekul att träffa dig. Har foundation på mig idag och det känns bra.
Vi hörs. Kram. Katarina.

Gabriela sa...

Vad roligt Katarina!

Här är Hannah på Naturligt Snygg´s kommentar :http://naturligtsnygg.wordpress.com/2010/08/18/gabriela-does-nvey-eco-magic/

Kramar Gabriela