måndag 2 augusti 2010

Fråga & svar ekologisk hudterapeut i Lund?


"Hej Gabriela!
Jag har länge varit på jakt efter en ekologisk hudterapeut som jag får en "bra känsla" för. Jag läste igenom din blogg här och får en väldigt bra känsla för dig och din kunskap :)
Nu verkar du finnas lite långt ifrån mig, jag bor i Lund i Skåne. Jag undrar om du kanske känner till någon bra terapeut lite närmre mig?

Jag lever så ekologiskt som jag kan, och är väldigt intresserad av hälsa. Har alltid haft problem med min hud, har finnar som kommer och går, ibland mer ibland mindre. Jag skulle vilja hitta "roten" till detta problem och se om jag kan hjälpa min kropp att må bättre!

Väldigt tacksam för din hjälp
Ljus och värme // Sara"

Hej Sara!
Tack så hjärtligt, dina ord glädjer mig! Ja, jag håller med dig det verkar dags att gå till botten med detta. Jag känner till, har tyvärr aldrig träffat Petra som har en salong som heter Eco Face. Vet att hon använder sig av Alqvimia i hudvårdsbehandlingar. Jag hoppas att hon ska kunna hjälpa dig vidare.
Massor av solstrålar, Gabriela

2 kommentarer:

Sara Ahlinder sa...

Hej Gabriela!
Tack så väldigt mycket för ditt svar! Det har varit lite graviditets-fullt här, och jag har glömt gå in och kolla din blogg. Nu ska jag absolut ta kontakt med Petra! Ska bli skönt att ta tag i det här...

Sol till dig!

Gabriela sa...

Hej Sara :-)
Graviditetsfullt tycker jag låter ganska mysigt! Lycka till!
Kramar och solstrålar, Gabriela