torsdag 12 november 2009

Allt för hälsan mässan !



Hej!
Här kommer några bilder från Allt för hälsan mässan. Vilken succé, så roligt! Vi hade ofta kö in i vår Turkos monter. Det var 27 000 besökare under mässan.

Vill också tacka och hälsa till alla er som kom. Träffade så många underbara människor, alla entusiastiska ekologiska hudterapeuter, den fina damen som kom förbi även dagen efter och berättade att nvey ecos läppstift var det bästa hon någonsin upplevt. Tack också för förtroendet att vi fick att sminka er, det var så roligt! Och jag undrar hur det gick på festen för kvinnan som trodde sig köpt en aprikos, varm röd klänning men som vänninan hävdade med bestämdhet var cerise ... Jag hoppas att läppstiftet blev underbar till klänningen :-)

Vi ses nästa år!
Kram Gabriela

På bilderna ovan ser ni :

1. Den fantastiska Cajsa Jacksson som sminkar modellen Beatrice. (Återkommer med fler makeup bilder och hur Cajsa sminkade, tips mm.)
2. Danièlle och Beatrice.
3. Emmeline blir sminkad på Naturlig Skönhets scen.
4. en tjusig dam i röd jacka och mig (ska återkomma till vad hon gjorde och andra makeup tips). 5. Skickliga Makeup artisten Mia Skaug in action.
6. Jag och Cajsa på scen då vi visade Pure Organic Makeup Artistry med Nvey Eco.

p.s vill bara berätta att min dators hårddisk havererat ... återkommer med mer fråga&svar

Inga kommentarer: