lördag 28 november 2009

Sista behandlingen på Bystranden, Lugnvik och nu flyttar vi till Köpmangatan 34


Hej kära vänner,

I dag så har jag min sista behandling på Bystranden, Lugnvik och vi börjar flytta till Turkos, Köpmangatan 34. Det jag kommer att sakna kommer att vara vattnet, bryggan och inte minst den öppna spisen, men det kommer att bli så bra på Köpmangatan. Den nya ekokliniken och butiken på Köpmangatan är så vacker (om jag får säga det själv?). Ett av Östersunds äldsta trähus med massor av själ. Det ska bli så spännande och roligt att flytta!! Hantverkarna är inte riktigt klara än, men finns det hjärterum så finns det stjärterum, eller hur?

Den 7 december så öppnar vi portarna till Turkos, alla som är i Östersund är så välkomna! Ni som ska till Åre för att åka skidor i vinter får mer än gärna svänga förbi.

Önskar er alla en vacker första advent!

Kramar, Gabriela
ps. för er som undrar över namn valet. Naturkosmetik- exklusiv ekologisk hudvård

6 kommentarer:

Bitte sa...

All lycka till den nya salongen. Jag ser framemot att se den.

Jag förstår att du kommer sakna miljön vid stugan.

Gabriela sa...

Tack Smink Jante, du är varmt välkommen! Kramar, Gabriela

Emelie Viktoria Humla Johansson sa...

Vad roligt, jag ska absolut titta in nåt! :) mvh Emelie

Gabriela sa...

Hjärtligt välkommen Emelie!
Vi öppnar den 7 december och öppettider fram till Jul kommer att vara mån-fre 11.00-17.00 och lördag 11.00- 14.00 Kram G

M. sa...

vilket roligt namn. du får lycka till med din verksamhet :) du får även ha en fortsatt bra vecka :) kramkram

Gabriela sa...

Tack så hjärtligt Molly! Om du har vägarna förbi eller ska till Östersund så hoppas jag att du kommer in och hälsar på! Kramkram