onsdag 18 november 2009

Fråga&svar om fråga och svar


Hej!
På mässan i Stockholm så fick jag (nja egentligen min man) en fråga om Fråga&svar. Hur går det till? Det går till så här. Man brukar titta på min websida: naturkosmetik.nu och hitta min e-mail där (gabriela@naturkosmetik.nu- obs ett L) och så mailar man sin fråga till mig. Jag besvarar och när jag lägger upp den på bloggen avpersonifierar jag den först. Eftersom jag får så många bra frågor från er, så tänker jag att kanske fler skulle vilja läsa det?
Nu så har min hårddisk gått sönder och jag har fått tillbaka min dator idag :-). Den har nu laddat ner nästan 3000 mail, så innan jag sorterat där kan en del svar tyvärr dröja. Jag hoppas att ni har överseende med detta.
Kramar Gabriela

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wooh ! 3000 mail ! Du är populär du.

Gabriela sa...

jo, jo ...men endel är gamla mail som jag hade sparat i mappar, de lär ju vara med ;-)

M. sa...

tittar in och önskar dig en bra helg :) hoppas att det blir lite sol :)
kramkram