tisdag 3 november 2009

Mässa Allt för Hälsan









Hej mina vänner!

Nu ska det packas, skruvas och planeras. Jag är på väg till Allt för hälsan mässan i Stockholm. Så imorgon bitti åker vi hemifrån vid sju på morgonen.
Det vore så roligt om de av er som har möjlighet kommer och hälsar på! Jag finns i Turkos monter C28:41.

Jag har med mig Alqvimia så kom och upplev!

Ni kan även möjlighet att bli sminkade av (fre-lördag) av Cajsa Jacksson. Cajsa är maskör (jag har skrivit om henne tidigare). Hon har en butik i Falun som heter "Did you give the world some love today babe" ;-) Klockan 13.00 så kommer vi också att vara på scen och visa Nvey Eco´s make up. http://www.nveymakeup.com/ vad gillar ni den nya nvey eco videon?

Lör-söndag så finns Mia Skaug där. Mia har sminkat på tv och står bakom butik och salongen Moonsun i Stockholm.

Stor kram Gabriela

3 kommentarer:

Gabriela sa...

...som den terapeut jag är så kommer jag att ta med min lilla behandlingsbänk, men osäkert om jag kommer att hinna ge någon behandling. Men man vet ju aldrig :-)

M. sa...

oj, var du på mässan?! tänk om jag hade vetat det då hade jag ju hälsat :)

hoppas att du mår bra och att du hade det bra på mässan.
ha en fortsatt bra dag!
kram

Gabriela sa...

Oh, vad roligt det hade varit och du hade kommit och hälsat på!
Tack vi hade en härlig mässa :-) Kram