måndag 27 juli 2009

Body Sculptor- Bränna fett


Body sculptor- bränna fett

Jag är ganska smal och lång så får jag några extra kilon så syns det inte så väl (det är i alla fall vad jag intalar mig) . Nu så håller jag på att testa Alqvimias Body Sculptor- fat burning oil. Det finns både som olja och lotion, jag har båda. Så mäter jag midje- och stuss mått för att se vad som händer. Body Sculptor innehåller inget koffein som många produkter på marknaden som ska bränna fett. Varför jag inte tycker att smörja in koffein på kroppen beror på att koffeinet stressar kroppen och framförallt binjurarna. Sedan så vill jag ha ingredienser som stärker min kropp. Body Sculptors verksamma ingredienser är framför allt oljan cardo santo som heter Helig tistel på svenska. Den har en stärkande funktion på matsmältningsorganen och fett hämmande förmåga. Grapefrukt (visste du att grapefrukten är den eteriska oljan som gör att människor tror att vi är yngre än vi är??) den har en lever stödjande funktion och är bra för att bryta ner fetter. Lavendel är allmänt välgörande och lugnande för vår hud och själ. Citron är renande och en viktig detoxare. Geranium påverkar våra hormoner och många gånger så beror celluliter och fettansamling just på hormoner. En annan som jobbar på liknande sätt är fänkål och den har också matspjälkningsstödjande funktioner . Enbär påverkar njurarna och hjälper oss att bli av med vatten som vi dragit på oss. Peppar ännu en cirkulationshöjande och fettförbrännande . Koriander har en hög halt av kiselsyra och den stimulerar blodcirkulation, är bra för att stödja matsmältning och är också vattendrivande.
Man har gjort undersökningar med bl.a. ultraljud för att se vad som händer (se video) och man har sett ett resultat i genomsnitt 2 cm mage och höft (1). Jag smörjer in oljan på lite fuktig hud (gärna Queen of Hungury) med cirkulära och uppåtgående tag. Magen medsols och var sin hand på ryggen (njurzon). Nu ska jag också erkänna att jag även bett min man (läs tvingat) att smörja in mig med oljan. Så vad händer …. ? Jag har minskat 3 cm runt stussen och 2 cm i midjan Det tog mig knappt en månad. Har inte tränat mer eller mindre än tidigare. Jag ger även cellulit behandlingar med denna olja och mina klienter och jag ser mycket fina resultat, eller hur? Den ger dessutom underbara resultat på huden som blir mjuk och len. Body Sculptor är en riktig kropps-skulptör. Härligt!


Tillverkad med ekologiska ingredienser och renaste vegetabiliska råvaror: Mandel, hasselnöt, vetegroddsolja och helig tistel Eteriska oljor: enbär, grapefrukt, citrongräs, lavendel, citron, fänkål och koriander. 100% naturliga. Fri från olja biprodukter, kemiska konserveringsmedel och syntetiska parfymer.

-1.3 cm lår och 2,9 cm i midja på en månad
http://www.alqvimia.tv/?action=content&id=201

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Kul att jag hittat till din blogg. Är intresserad av samma sak! Besök mig på http://ekofin.blogg.se

Var går denna mirakelolja att köpa?