söndag 5 juli 2009

Nya hudterapeuter!

Hej!
I går så träffade jag och min man så många härliga kvinnor som utbildar sig till naturkosmetiska hudterapeuter på Axelsons Gymnastiska Institut. Underbart!! Det behövs fler hudterapeuter som kan se hela människan bakom huden och har djup kunskap om råvaror. Det var så inspirerande och jag hoppas att vi får träffas fler gånger:-)Tack så hjärtligt!

http://www.axelsons.se/___264.aspx


Jo, jag lovade att tipsa om en makeup bok som jag tycker är bra. Den heter Makeup Makeover och är skriven av Robert Jones.

2 kommentarer:

Emelie Viktoria Humla Johansson sa...

Hej! :) jag är en i det nya gänget som utbildar sig till naturkosmetisk hudvårdsterapuet! Lena tipsade om dig eftersom jag själv bor i Östersund, så självklart kollade jag upp dig och din blogg och jag måste säga att din blogg verkligen är inspirerande :)

Gabriela sa...

Hej!
Vad roligt att du utbildar dig till n.k. hudvårdsterapeut!!Härligt med en blivande kollega
:-) Kom gärna och hälsa på! Från slutet av november så finns jag på köpmangatan 34
Kram G