onsdag 7 april 2010

Stockholm och Rösta på penslarna :-)

God morgon kära vänner,
Klockan är snart 05....och jag ska snart åka till flyget. Vill bara påminna om att jag är på Åhléns City i dag och i morgon. Fre-tisdag är makeup artist Mia Skaug där. Nvey Eco vecka <3
http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/solenergisystem-make-up-borstar-eller-mobilapplikation-blir-baesta-miljoenyhet-i-mars-392076
Eco Innovation AB har nominerat Footsteps nyhet om Eko Make-up borstar för webröstning om bästa miljönyhet i mars. Gå in och rösta här: http://evolveu.bloggsida.se//miljoinnovationer/basta-mars


Kramar Gabriela

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ledsen att jag missar dig - åker till NYC istället. :) Have fun på Åhléns. Försökte rösta på den där sidan, men det verkar superkrångligt, tyvärr.
Ha det gott hälsar Hannah

Gabriela sa...

Hej Hanna New York!! Oh, låter så härligt!!! Tack så hjärtligt jag har haft en super trevlig dag på Åhléns men vad är en bal på slottet ;-)
Önskar dig en underbar resa!!
Må så gott! Gabriela

p.s. Jag trodde att det bara var jag som tyckte det var krångligt. Längst, längst till höger ska man titta.

straX sa...

Dom BÄSTA borstar jag någonsin prövat! Blir så bra resultat och det är såå sjönt att använda.
Två tummar upp :D