fredag 2 april 2010

Glad Påsk- Feliz Pasqua -Happy Easter

Glad Påsk!
Hoppas att ni alla får en härlig påsk <3
Jag planerar att ligga på soffan på lagårdsbotten med portarna öppna och njuta i det fina vädert (för visst blir det finväder?!). Sedan tänkte jag ta och försöka svara på några av era frågor. Planera för Stockholms resan. Onsdag och torsdag till veckan så finns jag på Åhléns City och sminkar med Nvey Eco :-) så välkomna dit ni som befinner er i huvudstaden!!
Må så gott! Kramar, Gabriela

4 kommentarer:

jeanette sa...

Trevlig Påsk helg till dig!

Onsdag & Torsdag på Åhlens, oooo då måste jag ta en sväng in till stan och säga hej till dig :D

Gabriela sa...

Hej Jeanette! Så roligt, ser framemot att få träffa Dig!! Kramar, G

Skönhetsjunkie sa...

Åh vad kul det hade varit! Alltid mycket roligare när det är nån som faktiskt är intresserad märket :) Men det blir ju lite lång resa för mig... Glad Påsk i allafall! Kram

Gabriela sa...

Hej!
Det hade varit så kul om du hade kunnat komma :-) men det låter rätt så härligt med Los Angeles oxå!! Glad Påsk!