torsdag 10 september 2009

Jeans, välj giftfria


Läst om de giftiga jeansen?
En till anledning att tänka igenom vad vi väljer att köpa... läs gärna länken.

När jag var i Stockholm så passade jag på att köpa ett par superfina vita jeans från Kuyichi på Ekovaruhuset i gamla stan. Vita kändes super fräscht, kanske inte det mest praktiska...men fint!
Jag har ett par super mysiga som heter Sanna av samma märkte som jag hittade på butiken Do It i Östersund. Det är lite tunnare jeans tyg så jag önskar mig också Candy... men jag hittar de ingenstans. Någon som hittat dem??
Modellen har Candy på sig
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article5768898.ab

2 kommentarer:

Fyra nyanser av rosa sa...

Tack för tipset! Fin blogg du har!

Gabriela sa...

Tack!
Även jag gillar rosa <3
Hoppas du kryar på dig!
Kram G