söndag 23 augusti 2009

Fråga&svar Body Sculptor, Anti-Cellulite eller Reducer?

Nu vet jag att alla av er inte kommit i kontakt med dessa underbara och resultat givande produkter än men förhoppningsvis får göra det så svarar jag på frågan här ändå.
Vilka produkter är bäst för mig: Alqvimias Body Sculptor, Reducer eller Anti-Cellulite? Det första och viktigaste steget är att identifiera vilka problem som ska hanteras:
Om problemet är:
- Lokaliserad fett: den produkt jag rekommenderar för skulpterande av figuren och som underlättar minskning av överflödig fettvävnad är den koffeinfria Body Sculptor serien som fungerar som en naturlig lokaliserad "fett upplösare" – som formar figuren. Ska lägga upp bilder man tagit med ultraljud på vad som händer med fettvävnaden.
- Volymminskning och undvika bindande av vatten: är målen för Shape Reducer serien. Om du förutom att minska i fettmängd, vill gå ner i vikt, kan du växla Shape Reducer med Body Sculptor behandling under en månad för att få maximal effekt. Shape Reducer är ett perfekt komplement till viktminskning behandlingar och omlägg av kostvanor, med sin mycket effektiva detox av epidermis som också ger vitalitet till hudens vävnader.
- Celluliter: för att upplösa celluliter rekommenderas Anti-Cellulite Body serien. Denna kan växlas på samma sätt, med en månad på Shape Reducer och en annan med Body Sculptor för att till fullo forma figuren.
Och när kommer jag att börja se resultat?
Allmänt, och förutsatt att du är konsekventoch använder produkten på en dagligen (minst 1 gång men helst morgon och kväll), så kommer resultaten att syns en månad efter påbörjad behandling, även om jag råder att fortsätta alla behandlingar under minst två månader i syfte att förstärka, uppnå och bibehålla det önskade resultatet.
När Body Oil och när använder jag Body Lotion?
Du kan välja det som passar dig bäst. Lotionen är lättare att massera in på morgonen då kanske kläderna snabbt ska på. Oljan på kvällen efter duschen är perfekt. Resultatet ska vara det samma. Massera mot hjärtat i cirkulära rörelser.
Lycka till!!
Bilden är från en spa dag på bryggan jag mina döttrar, min mamma och svärmor hade.

Inga kommentarer: